Gmina Elbląg
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510536770-N-2020
z dnia 08.12.2020 r.
Gmina Elbląg: Obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i jednostek organizacyjnych podległych Radzie Gminy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582541-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540173221-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17074773800000,
ul. ul. Browarna
85,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552341884, e-mail
sekretariat@gminaelblag.pl, faks
552340871.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i jednostek organizacyjnych podległych Radzie Gminy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
FN.271.01.2020WK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Elbląg oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, tj.: 1) Jednostki budżetowe: Urząd Gminy Elbląg, Szkoła Podstawowa w Węzinie, Szkoła Podstawowa w Pilonie, Szkoła Podstawowa w Gronowie Górnym, Szkoła Podstawowa w Nowakowie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, 2) Gminna Biblioteka Publiczna w Komorowie Żuławskim- instytucja kultury. Bieżąca obsługa bankowa, polegająca na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie; 2) otwarcie i prowadzenie pozabilansowego rachunku skonsolidowanego obejmującego wskazane przez Zamawiającego rachunki; 3) realizacja poleceń przelewu, 4) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, 5) uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym; 6) zapewnieniu systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania; 7) generowaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych Bank zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wyciągi w formacie PDF najpóźniej do godz. 8:00 następnego dnia roboczego. W przypadku braku możliwości przekazania wyciągów w formie elektronicznej, Bank zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej; 8) wydawanie opinii, zaświadczeń, czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia; 9) zapewnieniu doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym; 10) Bank zapewni bezpośredni kontakt z doradcą bankowym (nie przez infolinię).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|